KÄRLEK

image477
Min kille är världens underbaraste! Idag när jag stog å sopa i stallet efter vart iväg å tävlat hela dagen så kommer det plötsligt en taxi å stannar framför det lilla stallet, ut kommer min älskling(som jag trodde satt på flyget) ÅÅÅÅåå, vad söt han ville ge mej en kyss å en kram innan han åkte iväg.

Tävlingen gick bra, lite trött häst(och ryttare...) i denna värme bara. I 1 m kom vi 7/40 0+0 fel å fick placering, rosett, plaket å presentkort på lantmännen... i 1.10 fick vi 2 rivningar med det kändes ok endå. Var iaf en underbar dag med E, H och Nalle.

Puss
L

Kommentarer
Postat av: A

Ni e tusan de sötaste jag vet! O du lina, e duktigast av alla!!!!!!KRAM!!!!!

2007-04-15 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback