Milano.....

image528

Japp, det bär av till Milano imorgon kväll istället.....Flygbolaget hade bokat våren Aten resa fel så det var bara jag bokad...tur att F ringde för att kolla att allt var ok! Efter att F pratat med flygbolaget typ 1-2 tim så sa dom att det finns inte en enda plats ledig och inte heller till någon annanstans i Europa, så det var bara att ringa nästa bolag, efter mycket om och men så fick vi plats på ett flyg till Milano:) Phu, jag fick nästan hjärtstillestånd när F ringe och berätta.

Så det blir att tänka om från lilla Hydra ön med åsnor till storstadsliv istället. Byta ut softkläder mot klackar och diorskan. Men det kommer att bli helt underbart det här!!!!! Jag och min älskling!

Nu: tvätta, städa och sen ansiktsmask och hårinpackning.

Puss
L

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, ni kommer få det sååå härligt! O det blir ju kul för gammla diorskan att komma ut lite!!

Hörs innan ni åker.

Kram!!

2007-04-25 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback