Sommarhår

image479
Super snyggt och fräscht sommar hår(fick visst med produkten också...;)
Så här skulle jag inte ha något emot att se ut i håret i sommar. Färgen är ganska exat samma som jag har, men min page på utväxt är inte lika rolig... Skulle inte tacka nej till dessa ögonbryn heller.

Känner att det är dax för en ansiktsbehandling å fräscha upp hyn så här på vårkanten. Borde väl börja gå ut och springa också, inte så kul men riktigt skönt efteråt. Kanske hade jag inte haft fullt så ont i kroppen idag om jag tränat lite oftare(med hästen alltså;)

Nu: laga sallad!
/L


Kommentarer
Postat av: the 2nd women

Hej,
brukar läsa bloggar här. Vi har nu startat en med mkt intressant läsning!

Postat av: the 2nd women

Hej,
brukar läsa bloggar här. Vi har nu startat en med mkt intressant läsning!

2007-04-16 @ 18:01:33
URL: http://the2ndwomen.blogg.se
Postat av: the 2nd women

Hej,
brukar läsa bloggar här. Vi har nu startat en med mkt intressant läsning!

2007-04-16 @ 18:02:00
URL: http://the2ndwomen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback