stilar genom åren...

anna ringde å prata om vilka stilar man haft, vad som aldrig kommer bli inne igen och vad som kan tänkas komma igen... intressant, väldigt intressant! Blev ännu mera sugen på vin och livliga diskusioner..;)

Får nöja mig med att skriva lite här istället..
JAg har under mina 25 år hunnit med en del härliga;) outfits... En period var jag skatare eller trodde det iaf tror det var i högstadiet, nångång under samma period gick jag klädd i gula crocker och mag tröja med texter som POW på i neon färger. Herregud det har jag inte tänkt på på väldigt länge. Lite grunge i mellan stadiet, stor flanell skjorta med polo under och stora kängor. Champion tröjan och bombjackan var också kära plagg under en period. Under en mkt kort period(tack gode gud...!) gick jag i små rosa klänningar och knästrumpor, ursh det skäms jag nästan för, tur att det gick över fort! Uppvikta jeans, vita converse och tighta träningsoveralls jacka (gärna i bruna, gula färger) höll i sig ett tag. 
Jag höll på att glömma när jag var runt 9 år och älskade new kids, hade då cylelbyxa m nedstoppad new kids t-shirt i, magväska i neon och basketskor med usa sockor i.

Hi, hi det här var roligt! Anna, kan du ta å komma över!? Har jag glömt ngt?

Kommentarer
Postat av: Din stora

hi hi , du o jag va ju rätt säkra på att pricka in alla skumma trender....Det var där det börja! Kom hit ist! Fisk!!

2007-04-14 @ 19:23:32
Postat av: stina

Jag kommer nog ihåg alla dessa outfits! Kan du inte lägga in en bild på Anna i 3 steg!
Lina, hette din häst Roffe, född 89 e:Robin Z och den som köpte honom hette Josefin och bor i Malmköping? Jag tror att han är till salu igen på hastannonser.se
Hoppas allt är fint me er och att vi kan ses snart, kram o kyss!!

2007-04-14 @ 19:41:59
Postat av: lina

anna och stina, vi borde sitta vi tre nu å ha nostali kväll! Gu, vad roligt det skulle vara! Ni är för söta era pussgurkor.
Stina, jo det är min förra häst...fast han är redan såld, enligt förra fodervärden har hon köpt honom...det är väldigt skumt runt den där tjejen(josefin)hmm, hoppas at hästen inte lider iaf!

2007-04-14 @ 19:57:28
Postat av: Ani

Stina, ha ha ha jag i 3 steg är en klassiker! sjukt kul! jag tycker tema kväll med lina som skissare!! Älskar er båda!Ani

2007-04-14 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback