Va livet är underbart!

Jag har vart på så himla bra humör på sistonde, känner mig så glad hela tiden, super härligt! Tycker man ska fokusera på allt bra man har istället för tvärtom.
MIn lycka kan bl.a bero på;(i oordning)

Våren/solen å allt underbart som hör till; uteserveringar, fina kläder, brunt skinn........
resan till grekland me älskling
tävlingssäsongen med nalle(å eva å hasse som ALLTID ställer upp me all hjälp!)
musik, älskar å lyssna på min gubbmusik på hög volym
LILLA EGO!!! Världens bästa affär;)
Min älskling!
E & H
vänner
Anna
Mannis(hund)
vår underbara lägenhet
(hade gärna lagt till sm-finalen...men tyvärr fbk så platsar ni inte på min lycko-lista den här gången)
m.m. m.m. m.m.

Min älskling är på galej idag/kväll/natt.... så jag har spederat dagen på en uteservering med Kristin i sola;)  Kvällen går väl åt till att laga nån god mat, kolla på hockeyn å hmmm lägga sig tidigt, tävling imorrn å ska stiga upp vid 06,30 tiden... Å jag som faktiskt var lite sugen på att gå ut och dricka lite vin, händer ju inte så där jätte ofta...;)

Nej, nu till köket!

Ha en super lördags kväll!
L

image470
Hydra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback