Go kväll

Idag var det som bekant Måndag, vilket var en bra dag att ta tag i saker tyckte jag. Har aldrig varit en telefon person och då verkligen inte när det gäller sånt jag inte är riktigt hemma på. Stora hatsamtalet går till CSN som jag så fint sköt upp tills imorgon. Ringde iaf runt till allt från revisorer till leverantörer idag. Skönt när man tillslut tar tag i saker.

Pratade med Camilla Norrback och fick klart att jackorna borde levereras i veckan. Även den brun/gula poloklänningen jag varit sugen på ett tag ska komma i veckan. Sen står Pimpinett och  jojo&malou på tur.
Fick förövrigt hem endel av by lilla ego klänningarna igår, är jättenöjd med dem.

Imorgon ska jag satsa på att få med kameran så jag kan visa alla fina klänningar och mysiga koftor vi fått in i secondhandhörnan.

Alla är välkommna in på nybakade vaniljbullar imorgon!
Go natt vänner!
♥A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback