Klänningar, glass och kärlek

Bra dag idag! Fick en bra start på dagen med mycket kaffe och fantastiska klänningar. Skutta glatt ut och in i provhytterna med den ena efter den andra underbara klänning. Betsy Johnson är annars inte så mycket jag men det var ruskit harligt att prova. Fastnade för en tubklänning (kort) med jordgubbar på. Kikade även på australienska jeansmärket Nobody. Jösses vilken passform!! Vi får se vad det blir;)

Eva kom förbi och tog butiken i en timme så Anna S och jag han luncha på Karlstads ny café "T". Icke imponerad! Kom igen, brie o salami macka. Hade hoppats på bar mat och lite nytänkande. Fick iaf. lite bättre intryck när jag smakate den okristligt goda glassen!! Underbart!
Nu blir det mys på hög nivå med min älskade!!

Go kväll!
   ♥A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback