shoppat!

Jorå, minimarket t-shirten var så underbar som jag trodde så den fick följa med hem! Jojo&Malou´s t-shirt klänning från sommaren fick även den följa med, har tänkt på den länge så nu var det dax, går att kombinera massor å det gillar jag! Marcara å lite underkläder åkte också med.
Fikade med Kristin å strosa runt lite på stan i solen också.

Nu ska vi (jag å Kristin) ha lite picnic nere vid vattnet vid oss, sallad å vin å prat å sol, trevligt värre! Möjligt att vi går ner till stan senare. Anna, du å H kanske vill komma om du känner dig bättre!?
Hmmm, undra vad det blir för outfit, något nytt tror jag. Tänkte ta lite bilder om batterierna vill laddas klart snart...

Förresten, oj vad mycket snyggt som kommit in på secondhanden, skulle kunna köpt allt själv!

♥L

Kommentarer
Postat av: nono

Kul att ni har en blogg också måste jag säga! gillar er butik enormt mycket, men jag har aldrig råd med något. Men jag kikar jämt in för inspiration! Ni skulle inte behöva en extra medarbetare framåt hösten/vintern?

2007-08-26 @ 13:16:29
Postat av: Lina

Hej Nono, kul att du gillar butiken!!
Tyvärr, så behöver vi ingen extra i butiken nu utan vi klarar oss bra.
Ha det gott!!

2007-08-26 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback