tacos å elle....min fredag.

Ikväll tänkte jag mysa med tacos, chocklad å nya elle. F kommer hem från Portugal imorrn...så det blir ensam-mys.

Har just kommit hem från stallet, var ute på en skogstur i ca 1 1/2 tim med en tjej från stallet, trevligt! På Söndag är det tävling på KRK, vi ska rida 1 och 1.10(accumulator) har aldrig ridigt det förut så det blir skoj att prova! Tävlingen är ute och det ska tydligen bli oväder....ursh vad typiskt!!

Nu ska jag städa lite innan jag lagar mat, är ruskigt sugen på att möblera om här hemma, men det är så svårt, mycket öppna ytor..ja, ja vi får se om jag kommer på något.

Mera nytt på EGO idag sa Anna så imorrn blir det till att spana in det också, alltid lika spännande!!! Hinner jag så tänkte jag åka ut till mio å kolla efter matta å lite annat också.

Ha en super fredagkväll allihopa!
L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är accumulator??

2007-08-10 @ 18:21:46
Postat av: lina

det är en typ av bedömning i hästhoppning, man får välja hinder med olika svårighetsgrad som ger olika mycket poäng... nåt sånt;) jag har aldrig ridigt det förr så det blir spännande!

2007-08-10 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback