en måndag...

Det ruskiga vädret bara fortsätter å mörkt är det ute också, jämt. Jag är Måndagstrött och F är inte hemma heller... stackars mig... Jag borde städa också, en ordentlig julstädning måste det bli snart.

Men så hemskt är det ändå inte;) Har vart nere på scala och hämtat ut min KENT biljett! Snart ska jag hämta upp Anna på Ego så ska vi hem till henne och äta lasange, mums! Det lukat hyacint i hela lyan och det älskar jag! Och imorrn ska jag till frisören, hmm det var inte så illa endå.

image1656
Visar en bild på min favvo klänning för tillfället. Min älskade Minimarket. (finns någon enstaka kvar i butiken, 25%... så skynda fynda den som vill ha en underbart snygg klänning;) /Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback