Pyssel, önskelista & älsklingen.

Håller på att städa och pyssla lite hemma inför helgen. Älskar mysljuset som blir av alla julstakar och stjärnor och lukten av hyacint, hög mysfaktor! Försöker även knåpa ihop en genomtänkt önskelista, tror den blir bra och ganska lång...;) men det är bra att ha lite att välja på.

Ikväll kommer äntligen älsklingen hem!!! Längtar som tusan fast han bara varit borta sen i Tisdags...

Hämtade symaskinen igår (som vart på lagning igen..) så jag tänkte sy lite ikväll, har en kjol som måste sys in och sys upp samt en blå dubbelknäppt kavaj som behöver lite fållning.

♥L

image1706
Sådär vill jag att mitt hår ska se ut och kappan i mitten...åhhh... så snyggt!!!

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur ser din drömhelg ut? Svara gärna i min blogg under "Helg"! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback