I love hög midja

106889-271

Lindsay i riktigt snygga shorts. Kommer in liknande från C. Norrback på Ego i vår, vill ha! Är även sugen på ett par jeans med hög midja och lite utställda ben, super snyggt och enkelt till en instoppad t-shirt/linne en väska med låångt band och stooora solisar!
Idag shoppade jag en päls mössa och en brun skinnväska m långt band på röda korset, 60 kr för båda. Hmm, undra vad man ska ha på sig när vi ska till sthlm nästa helg...? Vet du Ani?

Börjar bli trött nu, ska kolla klart hockeyn å gå till kojan sen.

Puss och godnatt!
Lina

Kommentarer
Postat av: Vildaa

skitsnyggt! trodde inte att jag passade i hög midja, att jag saknar en passande bakdel, men jag hade fel... har ett par snygga jeans som sitter perfekt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback