Lördag

Stoor frukost och en låång dusch sen börjar min lördag. Idag ska jag promenera ner till EGO, vi ska fixa lite i butiken efter stängning idag. Ändra om och göra mera plats för våren! Eva och hasse kommer ner och hjälpertill och till kvällen blir det härlig familje middag :)
Igår var jag och Kristin och fika och traska runt en sväng på stan, mysigt! Men inte mycket vår som har kommit till övriga butiker märkte jag.. MIn vår köp så här långt har blivit; gult A-linjeformat linne m utanpåfickor från RbM, svart merinoull kofta RbM, m.blå stor väska RbM, blå/vit rutig skjorta med puffärm RbM samt oversize skjort klänning m dolda fickor från HM trend. Ja,  Rules by Mary är en stor favortit...;)
Väntar spänt på vår första Minimarket leverans, är ruskigt sugen på jackan som kommer!

Tack och hej för denna gång!
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback