Tillbaks...

efter en veckas sängliggande i hööög feber...:(  När vi kom hem från Sthlms modevecka så föll jag pladask rakt in i feberns värld, ursh och fy vad jobbig vecka det har vart. Tur att jag klara mig i Sthlm iaf.
Men nu är jag lite piggare och febern är borta.

Å inge säskilt roligt har hänt under dessa dagar...min polo här äntligen kommit tillbaks efter en tid på Lecab, sååå skönt! Idag åkte min älskling till Spanien på jobb, ska vara borta nästan 2 veckor. Fy och fräs, hoppas det går fort!  Skulle egentligen till tandis idag och borrat men en infektion i en annan tand satte stopp för det, lite tur för jag var livrädd!

Annars så är vårleveranserna och fighten runt slutspels strecket det stora just nu. Kanske att vårleveranserna intresserar en aning mera eftersom FBK redan ligger tryggt i toppen. Nu hejar vi upp Frölunda för din skull Hasse!
Eva, vi måste hoppa nån dag också.

Pussar
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback