Tolla tjocka magen....

106889-298
Jösses, sötare varelser kan inte finnas! Tänk å ha dessa två gå skrotandes hemma... får väl vänta tills man får unge för då ska den minsan få en liten shettlandsponny!
Ikväll ska storan (den bakre ponnyn) komma över. Jag (den främre) bjuder på middag och vin, lite pyssel med t-shirts och textilpennor är det tänkt också.  Det kanske blir en ponny t-shirt...!?

Nu är jag anmäld till terminens första tävling, den 11 mars på hammarö, det ska bli så skoj å komma igång med vårens alla tävlingar ikväll.

Dagens snyggaset var någon av alla Bitchic väskor som kom idag, har inte kunnat valt ut nån favorit ännu. men tänkte att en av dom skulle få följa med på modeveckan i sthlm.

Ha nu en bra lör kväll!
/Lina

Kommentarer
Postat av: lina

ha, ha jag vet JAG skrev fel den här gången, vi ska inte ut och tävla ikväll...

2007-02-10 @ 17:37:04
Postat av: Storan (den bakre)

Ja men se så fina vi är....
Får nog slå till på en sån där luddi sak snart...finns ju jympadojjer för små ponnies. kunde va gott att ha som sällis när bejbi e borta ju.

Ses snart.

2007-02-10 @ 17:37:55
Postat av: Anonym

såg direkt att det var ni på bilden
ni är väldigt lika era underbara föräldrar
men dom är liksom mera av nordsvensk härkomst
kramar från E o H

2007-02-10 @ 22:02:14
Postat av: Vildaa

Gud, vad söta ni är... Ha det bra i Sthlm nästa vecka... Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback