Vilken måndag...

Idag börjar Stockholm modevecka, vi åker dit till slutet av veckan. Nästan omöjligt att pussla ihopp möten, visningar och hitta någon som kan va i butiken.
Annars började veckan bra. Två härliga leveranser på förmiddagen, helt oväntat. Först en liten deleverans från D áhrling och sen söta, söta One teaspoon. Självklart hade jag kameran hemma så några bilder blir det inte idag.
Lina dök upp oväntat snabbt när hon hörde om leveranserna. Ganska så överens om att allt var helt bedårande är vi nu.

Ska bli så skönt när vi bara har nyheter i butiken, ser ut att bli ganska snart.

Nu blir det tomatsoppa och viotlöksbröd. Gott? Nja. Trött på att äta själv? JA!!
Men i dag är det bara 33 dagar tills min älskling kommer hem!!

Kärlek
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag vetat att det var så körigt, kunde jag kanske jobba på Ego denna vecka???Fråga nästa gång tycker jag... :)

p.s. skickar en "överraskning" till Er imorgon om jag hinner...

kram

Postat av: Anna

Tack, vad gullit! Nu har vi ordnat det tillslut...

Kram!!

2007-02-13 @ 08:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback