Lille Jacson

106889-227
Jag och min förre tränings och tävlings kompis Jacson. Undra hur han har det idag..!? Det var en mycket envis ung herre.
I Söndags drog hoppträningen igång igen, gissa om jag hade träningsverk i måndags... nästan så att det inte har släppt ännu... Men det är skönt att det börjat igen, med sikte på regionalt i vår!!
Det är nog dax att skaffa lite nya tävlingskläder...!

Idag har jag endast jobbat fm på pictura, riktigt skönt att sluta tidigt! Har tvättat och städat hemmet, städskiva idag blev Bruce Springsteen, greatest hits. Har även myst med god ciabatta, smoothie och elle. Inga vidare bra nummer tycket jag.
Nu ska jag fixa klart här hemma innan Fredrik kommer hem.

Puss
Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade nästan glömt hur fin jacson var kul att se honom igen vill oxå skriva att kläderna på bilderna är urfina som du har på dig
kramar E

2007-01-24 @ 17:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback