Malin i silver på Ellegalan

106889-245
Malin var snygg på Ellegalan igår.

Lördagen har vart bra. Började med låång och stoor frukost med älskling. Sen har jag vart på Ego och även lunchat med F. Anna ska komma över ikväll och vi tänkte hitta på något skoj ikväll, vi partdjur....(inte...)
Håller på att göra mig iordning, kollar på travet (som förövrigt inte går min väg...) sätter ihop låtlista och kollar på outfits från ellegalan. Ska se om jag och Anna kan lägga ut våra outfits för ikväll sen.
Imorrn är det hoppning igen, ska bli skoj att hoppa med den hysteriska studsbollen Nalle...:)

Hoppas alla får en bra Lörkväll!
Lina

Kommentarer
Postat av: Din stora

Ha ha ha do Är gubbe!!! Trav o gubbmusik. Dricker gör vi iaf som små flickor..högst en kork sprit i drinken!!

2007-01-27 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback