frukost buffé

Jag älskar att sitta länge å äta en stor god frukost på mornarna, när man har tid.... Så imorse var jag å F iväg å åt på drott, det var jättegott! Bra sätt att börja dagen på. F åkte i väg med golfklubborna till Jönköping så jag kröp ner under täcket ett tag igen...mys.

Det blir inge Uppsala idag som jag fick för mig igår...Stina å hennes Klas skulle iväg å fira han födelsedag å deras 5-års dag, inge bra dag att komma å störa på... Grattis Stina Å Klas!!!

Får se vad dagen bjuder på, ev lite ridning å orderläggningar. Hoppas på väskor å smycken idag till EGO, kommer helt säkert denna vecka iaf.

image861
image862
Nu har jag kompletterat baddräkten med lite bikinis, den randiga är min favorit men har inga bikikitrosor till....får ha till dom svarta. Shoppa även med mig några sjalar att ha på huvet i solgasset, hitta ett par på EGO´s second hand som jag nästan glömt bort...skitfina!

/L

Kommentarer
Postat av: stina

Du blir finast i Spaninen!
Nu åker vi till Öregrund, kram o puss

2007-07-24 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback