mycket roligt framöver...

På Tors åker vi till Costa Brava kusten i Spanien, blir borta 1 vecka, å det är mest sol, bad, goda middagar å gott vin som gäller (å golf för herrarna då...)....jag hoppas på att komma i väg till marknaden Los Encantes också.
Har lite grejer som måste göras å inhandlas innan resan, imorrn ska jag till Relax å få fransar å bryn fixade.


Sen är jag hemma 1/2 dag innan familjen drar iväg till götet å Rolling Stones. Ska bli superroligt!!!


Sen är det jag å Anna som drar iväg till Sthlm´s modevecka, för en massa skojsigheter å jobb...;) Det blir orderläggningar för s/s 08, massa visningar, spaning efter nya spännande märken å så lite modefester förstås. Här gäller det att packa väskan noga...;) Vet ju hur roligt det var förra året så det här ser jag fram emot!

106889-778
den här outfiten kommer vi säkert få se endel av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback