Ny dag

God morgon! jesus vad morgontrött jag blivit på gammla dar...
Solen sken lite imorse iaf.  Idag är det städning av lagret som gäller. Måste få det gjort innan höst leveranserna. Kan bli tufft!!
E o H kommer med liten möbelleverans hem till oss oxå, ska (om jag orkar) ta ett städryck hemma med. Iövrigt ska jag väll försöka knata upp på Gina och shoppa upp mig på lacktightsen om dom lever upp till mina förväntningar.

Dags att ladda för Stones snart oxå!!

Ha en förtjusande tisdag
           A

Kommentarer
Postat av: Donya

Hej Anna! Hoppas att allt är bra! Skoj att läsa om alla leveranser som kommer in :) spännande!
Har börjat sätta igång med skoltidningen citrus och undrar om vi bla. kunde knåpa ihop en outfit till tidningen.. Är hemma i trollhättan nu men vi kanske kan snacka lite mer om det över mail?
min mail är : [email protected]
Vore jätte skoj och snällt om du hade lust!
Ha det bra !
Donya

Postat av: Anna

Åh, kul! Självklart! Du kan maila mig och tala om vad du är intresserad av så fixar vi det! Ha det gott i trollhättan.
[email protected]

2007-07-10 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback