Pysslig dag

Idag blir det ett stort HURRA för mig! Började dagen med att städa lagret. Gud vet hur allt som kommer ska få plats. Mycket folk i butiken hela förmiddagen så vid 3tiden konstaterade jag att jag nog får slutföra imorgon.
Vid 4tiden kom E med ett lass secondhandvaror. Mycket väskor och turbaner. Fixa secondhand hörnan och pratade med roliga kunder (och drack kaffe) under sena eftermiddagen. Anna S kom sen med nybakta bulla som vi tuta i oss, farligt gott! Innan stängning komm Anna (bitchic) och vi kika på tyger och diskuterade modeller till hösten.

Man kan få mycket gjort ibland.
Nu ska jag krypa in i famnen hos min underbara blivande man och njuta av en kopp kaffe och honom!

106889-812
Snyggt!

Kärlek
   A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback