rensa i garderoben...

jösses, det är inte så skoj det, men äntligen så är det gjort. Ja, eller iaf en del, väskor, klänningar, skor å yttrerplagg är ju kvar...men är en bra bit på väg iaf. En del slängdes, två proppade pappkassar skänktes å endel plagg norpa Anna å Eva åt sig. Så nu har jag bra översikt i min alldeles för lilla garderob. Snodde även med mig ett par slappa jeansshorts av Anna som jag verkligen behövde, så bra när man kan byta med varandra!

Det som jag behöver fylla på min garderob med är;
ett par schysta jeans
bas toppar/linnen
färgade strumpisar, gärna lila och senapsgula, vill ha till storkoftan i höst

Sen är det en hel del grejer som kommer i höst/viter kollektionerna som ja redan beställt...;) min underbara mikrofontröja från minimarket tex, mmm, längar! Å den underbara toppen med rosett från RbM, å den brun/gulrandigt oversize polon från MbM och mycket, mycket mera!!!!!! LOVELY!!!!

/L

Kommentarer
Postat av: Lisa


Hej! jag har letat som en galning efter minimarkets mikrofontröja men hittar den ingenstans. Vart har du beställt den från? /lisa

2007-09-24 @ 00:24:15
Postat av: LIna

Lisa, den har jag köpt i vår butik, Lilla Ego..;)

2007-09-24 @ 22:26:00
Postat av: Lisa

Nice! Vad kostar den och vad har ni för adress till butiken?

2007-10-22 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback