Semester!

Jobbade sista dagen på P idag, härligt med semetser, ja helt underbart å solen skiner också.
E & H var här idag å hjälpte mig med lite borrning å fixa i lägenheten, sen var jag å E iväg å hoppträna med Nalle.

Nu ska jag göra mig klar å cykla ner å möta A för ett glas vin på nån uteservering. Idag gör jag mig ordning till Stones, lika bra att börja ladda...;)

ULLIS, stacki som är sjuk å fast nere i Lund.... Grattis på födelsedagen vi får ha ditt barnkalas när du blir frisk igen! Massa kramar till dig sjukiskatten.

L


Kommentarer
Postat av: Ullis

TACK!!! Åh, nu känner jag mig mindre ensamast i hela världen :) KRAM

2007-07-13 @ 20:02:34
Postat av: Anna

Kram på sjukisullis!!! Krya på dej lillgumman. Och GRATTIS! VI ses snart igen!

2007-07-13 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback