Sunne horse show 07

Bilder från Sunne horse show som vi red för ca 2 veckor sen.
Måste bara skriva några rader om den här underbara hästen; Naffatso Ikik är förmodligen den snällaste å klokaste häst jag träffat på under alla mina hästår (ca 20 år). När vi är ute på tävling så står han å sover tills han får syn på ett hinder då blir han som en ny häst, en satans pigg å rolig häst ibland blir det lite för roligt tycker han å då går han mest upp i luften å inte så myckey framåt...;) sen när vi lämnar banan så ställer han sig och sover igen tills det är dax för nästa klass. Han gör alltid sitt bästa å vi hamnar (nästan) alltid bland dom bästa.
Jag har ridigt Nalle i ca 1,5 år och våra planer är att starta 1.20 i år. När Nalle´s ägare köpte honom för ca 2(?) år sedan så kunde han inte galopp å hade aldrig hoppat ett hinder...Mina fördomar mot ridtravare har verkligen försvunnit sen jag träffade på Nalle!!!
image804
image805
image806
foto: sofie wallqvist

Kommentarer
Postat av: nna

ÅH, HAN E JU VERKLIGEN SUPER FIN!!

2007-07-08 @ 17:21:45
Postat av: V

Han är jättefin.

Postat av: Lina

Tack, han är faktiskt riktigt fin nu;)

2007-07-11 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback