böljan är här...

Jösses vad varmt det är!
Har vart ute på hammarö´s klippor idag med massa tidningar och fika. Badade för första gången i år, två ggr! Det var riktigt skönt i vattnet. Lyckades bränna mig lite trotts intensivt smörjande med solskydd 15...ansiktet klara sig eftersom jag hade stora solisar och stråhatten på.

Har jag just lagt en order på Fröken Söt, hoppas att det kan komma redan i nästa vecka!
Snart ska vi på barnkalas så det blir till att klä på sig något...phu vad svettigt...

Imorrn har jag hoppträning ute...det ser jag inte direkt fram emot men känns som om jag måsta träna inför tävlingen på lör... kommer dö i värmeböljan, hästen också...

Sola försiktigt allihopa!!!

Kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback