Fyndat!

Är dålig på att lägga ut bilder på mina fynd. Här är några av dom senast secondhand fynden jag gjort.

image694
vänster är ett fynd som Anna gjort men hon trivdes inte i den så jag fick den, vänster myrornas.
image695
väska och skor från Juvelen i Sunne. Bästa och billigaste secondhand jag vet!
image696
Lackväska från myrornas och stråväska genis.
image697
Båda klänningar Juvelen.

Hmm, det märks att f är borta för då blir det lite mera bloggande... Älskling kommer hem från sthlm imorra.
Tusen tack Anna Å Harald för underbart god middag och efterätt ikväll!!

Godnatt
L










Kommentarer
Postat av: pi

Var i Sunne finns Juvelen? =)

2007-06-13 @ 14:59:49
Postat av: lina

hmm, jag vet inte vad gatan heter... men om man kommer i korsningen med lysen(den enda som finns..) så åker man "upp" mot gästis (tror det heter så)
på kullerstensgatan ca 50-100 m så ligger den på höger sidan.

2007-06-13 @ 18:54:12
Postat av: ani

långgatan

2007-06-13 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback