oj vad det går...

Jösses, vad tiden går fort. Blev nästan chockad när jag fick sms av Åsa som var på hultsfred....redan???!! Men ja det stämmer ju...annars hade det inte vart allt för konstigt om Åsa åkt dit en vecka tidigare eller så...;)

Nästa vecka är det midsommar...vi har inte bestämmt oss för vad vi ska göra ännu...ibland är planeringen inte direkt ute i god tid i det här hushållet...;)

Idag var jag nere en snabbis på stan å köpte diverse sol å bad grejer, dvs solskydd, bodylotion, hårgrejer och baddräkten som jag kollat på ett tag nu(sen den på ego såldes i min storlek)

Nu ska jag måla naglarna i väntan på att min älskling ska komma hem från golfträningen.

image688
jag på västkusten för nästan ett år sen.../Lina


Kommentarer
Postat av: Ani

åh, fin bild!! Bäst att du hittar badis eftersom det snart är dax att leka med alla flytdjur!

2007-06-11 @ 22:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback