sverige, sverige älskade vänn...

Imorrn är det nationaldagen, det firar vi med att åka ut å tävla med pållen. Det underbara vädret ska ju hålla i sig så det blir nog härligt å varmt...;)

Kom nyss hem från Ego där Anna visade lite av vad som ska komma från MbyM, sååå fint!!! Ska bli riktigt härligt och väl behövligt att fylla upp med massa nyheter i butiken! Hann även med en fika i butiken med Anna, kaffe å glass.

Ikväll blir det grilla hos F´s kompis, blir dock en lugn och tidig kväll eftersom jag ska upp och köra vid 07,00 imorrn... Outfiten kommer nog bl.a bestå av min nyinköpta kjol från Ego, super snygg!!


Mischa´s klänno skulle jag inte ha något emot.../Lina
image667

Kommentarer
Postat av: stina

Jag håller tummarna för er på tävlingen idag!
Kram Stina

2007-06-06 @ 10:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback