1 Mars

Stog och tittade länge i min garderob nyss, 1 mars och inte alls sugen på att ta på mig något "varm". Mars månad är annars en mycket bra månad. Det har jag alltid tyckt. I år är Mars det absolut bästa månaden man kan tänka sej...om 16 dagar kommer min älskling hem!! Störst av allt.

Underbara vårleveranser, födelsedag(ska man kanske sluta roas av vid den här åldern) och slutspelshockey.

Nu ska jag tuta i mej kaffet och pysa iväg till Lilla Ego och titta längtande på de galet snygga bikinisarna vi fått in.


Ha en vacker torsdag.
A


Kommentarer
Postat av: Donya

hej anna!
Kan du hålla klänningarna till imorgon? vore jätte snällt :)

2007-03-01 @ 13:17:04
Postat av: Anna

Absolut!
Dom väntar på dej!

2007-03-01 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback