GRATTIS ANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

image412
Idag fyller Anna år, grattis, grattis! Ska bli trevligt att komma över på födelsedagsfika senare. Firandet i Sunne blev super lyckat och jätte trevligt. Länge sedan jag var uppe så länge (ca halv 2..!?) gammal dam börjar man bli..;) F och H red och var så himmla duktiga!

Nu lyssnar jag på en live skiva med Dire Straigts som jag lånade av Hasse, sååå bra!!! Städar ur lite skåp också som började bli lite svåra att öppna... betalt räkningar har jag också gjort, vad duktig jag är..;)

Förresten, jag höll på att glömma; VI HAR FÅTT BILJETTER TILL STONES den 3/8!!!! Jippi!

Kramar
Lina

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en toppen helg/födelsedag!! Nu ser vi fram mot Stones i sommar(jag är nästan lika gammal)!!

KRAM!!!!

2007-03-26 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback