HOPPLA

Har just kommit hem från stallet där Eva hjälpte mig med hoppningen, tusen tack mammsi! Det gick superbra idag så det känns bra iför Söndagen. Vi myste istallet med goda vanilj muffins som Eva hade med sig efteråt, gott!! Har tagit en varm dusch och dolat lite hemma, inte så van vid att vara hemma så här tidigt, super skönt. Nu ska jag bara skrota runt i myskläder resten av dagen.PIMPINETTE har anlänt till ego idag, döööööööööö snyggt är Annas rapport. Jag har inte sett det själv ännu, men jag litar såå på hennes omdöme. Imorrn får jag se:) Så har det kommit till en bra till sak på min bra vecka lista från igår; imorrn ska vi på hockey!!På lör kommer min älskling hem, jag ska stå redo på flygplatsen!PussLina

Kommentarer
Postat av: lina

hmm, vad hände med inlägget...? Sådär såg det inte ut när jag skrev sådär 2 tim innan det kom med... Skum bloggen har vart den senaste tiden

2007-03-07 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback