SLUTSPEL.......!!!!!!

106889-376
Idag börjar slutspelet, FBK´s väg till guldet!!! Det ska bli sååå roligt att följa. Hoppas att råttet blir mågat för Ledin i år igen, det var så roligt. Ikväll kommer Anna och Anna över och kollar med mig.

För övrigt så känns det som en mycket bra vecka. Förutom att det efterlängtade slutspelet börjar så kommer min älskling hem på lördag, på fre ska jga till Soda och klippa och få lite slingor i håret, på sön ska vi till Hammarö och tävla, imorrn kommer Eva och har hoppträning för mig och Nalle! Kanon vecka!

Nu ska jag ta ärtan(min gröna polo om nån inte visste redan...) och åka runt och handla lite nödvändigt till EGO.

HEJA, HEJA, HEJA FÄRJESTAD!!!!!!!!!

Lina

Kommentarer
Postat av: Hesa

Hej!

Har varit inne i er butik flera gånger och gillar den verkligen jättemycket! Jag är själv i planeringsstadiet för att öppna en butik för tjejer/kvinnor i vänersborg och har tusen frågor som fladdrar runt i huvudet. Jättekul, men mycket jobb! Hur mycket pengar behövde ni för att starta upp verksamheten? (Undrar om mina beräkningar är rimliga....)


Mvh

Hesa

2007-03-06 @ 14:14:50
Postat av: Anonym

underbart med slutspel
måste fixa biljetter så den sårade indianen får lite roligt. har ni laddat till kvällen??
heja heja heja

FÄRJESTAD
kram E den sårade kramar oxå!

2007-03-06 @ 18:19:04
Postat av: vildaa

heeej...

ville bara säga att jag eran beställning är på väg till EGO.

KRAM.

Postat av: Anna Lilla Ego

Hesa- hör av dej om du har frågor eller vill diskutera något ang. butiksideer.

Anna

Vilda- Toppen, det ser vi fram mot!

2007-03-07 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback