Sola i Karlstad

Solen skiner, man börjar bli bortskämd med detta. Har just ätit frulle med älskling som just åkte iväg på innebandy träning. Idag skulle det inte vara helt fel att sitta på en uteservering ... Har lite här hemma å pyssla med å jag skulle verkligen behöva få min symaskin fixad så jag kan sy! Kanske behöver Anna mig nere på Ego idag!?
Igår var det "premiär" för min å Annas modesida i Newz, det var superkul å skriva å nästa nummer ska bli MKT bättre ändå;)

Igår kväll var det bowling å buffé på nöjes (m pictura) slog nytt rekord i bowling;) maten var sådär tycket jag, var iof mycket kött som jag inte äter (veg) så det kanske var bättre?

Nu är det mindra än 1 mån tills jag å älsklingen åker å båtluffar i grekland! Längtar! Mys, mys!

Ha en super helg!
Kram
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback