Soliga Lördag

106889-345
Solen skiner idag också, börjar bli bortskämd nu, hoppas verkligen det håller i sig. Jag blir på så himmla bra humör när våren närmar sig.
Idag har jag å Evis jobbat på ego, det var en bra dag med mycket och trevligt folk! Nu har jag pysslat lite i hemmet, med solen som skiner in i öppna fönster och med hög musik så blir det så mycket roligare. Jag var ju hos frissan förra Fredagen å blev lite mörk hårigare, kändes inte så bra till en börjar men nu trivs jag super och vill inte bli så där blond igen, om det nu intresserar nån...

På bilden är mina favortier just nu; jeans shortsen(999 kr) med höga midjan och toppen(749 kr), båda från C. Norrback.

Trevlig helg!
Lina

Kommentarer
Postat av: Ani

Åh, tack lillan för passning av ego så jag fick njuta av min älskling!! C. norrback shortsen är verkligen hysteriskt snygga!!

Kram!

2007-03-17 @ 18:40:04
Postat av: Anonym

Tack för idag Lina
trevlig dag
kram E

2007-03-17 @ 19:30:57
Postat av: Anonym

Trevligt att du är tillbaka Harald
nu får du stanna hemma
kramar från E och H

2007-03-18 @ 10:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback