dancing with myself...

Härligt som tusan med lite ledigt!
Har tagit det ovarnligt lugnt för att vara jag...brukar bli rastlös så fort jag inte har något att göra.
I tors hade jag morgon fodring och utsläpp i stallet och sen tidigt hoppträning som gick super!!! Dagen fortsatte med film och mys med F innan det var dax för middag hos F´s föräldrar, supergott! Fredagen var luuugn... knata lite på stan å shoppa lite, hälsa på Ani på ego, åt mat å kolla film.
Nu blir det pyssel i garderoben å lite städning här hemma. Iem åker vi till sunne, där blir det middag och kortspel antar jag!

Dagens pyssel musik består av;
Billy Idol
Depeche mode
Lou Reed
Pulp
Mick Jagger & Dave Stewart
The Verve
Tom Petty
Stevie Miller Band

Ha en bra lördag!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback