GRATTIS!!!

Grattis världens bästa Mamma på morsdag! Älskar dig!!
Hoppas att ni haft en skön dag i solen, det lät iaf så när jag ringde i förmiddags.

Grattis till världens bästa Åsa som fyller 26 år idag! Hoppas du haft en bra födelsedag! Saknar dig!

Igår satt jag hos Kristin på hennes balkong å drack vin, jätte trevligt. Sen gick vi ner till Koriander, första gången jag var där. Riktigt trevligt var det, mysigt med bakgården och bra musik. Klarar inte av all juckelimuck som spelas över allt annars...

Nu ska jag å F ta en promenad och sen blir det till att laga middag och se nån film ikväll.

Puss
L


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack lilla Linus. Jag älskar dig! Har nytt nummer: 0704002471. Puss!

2007-05-28 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback