ensam bland gitarrgubbar, vin å symaskinen...

Ja, så ser det ut hemma hos mig ikväll. F skulle iväg å spela lite biljard så då försöker man mysa till det bäst man kan själv.
Har just hällt upp ett glas vitt, satt på Guns n´ roses å slängt fram en hög med kläder som ska sys om eller sys nytt. Köpte lite tyg på stan idag å har en idé om hur jag vill sy en klänning, vi får se hur det slutar...;) Fick även med mig mina nya underbart snygga jeans från Nobody idag, helt perfekta!

Idag var det en t-shirt å jeans dag för mig, båda gamla som gatan, kofta från RbyM å fjäder från Gbg´s gator. Ute; trench å diorväska, båda secondhand.

Ha en underbar kväll och helg! (Anna, kommer H sent? Vill du komma över på vin?)
♥L

image1544

Kommentarer
Postat av: A

Hade gärna tutat över om vädret inte gjorde ont! Mys på dej o höres imorra!

2007-11-09 @ 19:45:10
Postat av: lina

okidåjki

2007-11-09 @ 20:12:47
Postat av: Elin

Hej.
Finns det kvar någon (liten storlek) av den där underbara blommiga klänningen ni fick in för ett tag sen (från mbym)?

2007-11-10 @ 08:31:00
Postat av: Anna

Elin- finns några kvar är dock inte säker på vilka storlekar.

2007-11-10 @ 08:34:06
Postat av: Elin

Kanon. Har suktad efter den ett tag nu men bor inte i Karlstad så har inte kunnat innhandla den, men på måndag ska jag till Karlstad så får hoppas att jag får tag på en då :)

2007-11-10 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback