Ledigt!

Nu har jag ledigt i 4 hela dagar, ska bli såå skönt!
På Söndag åker vi (jag o Anna) till Uppsala, ska hälsa på våran kära (och höggravida) vänn Maria. Blir nog middag, mys och massa prat och skratt. På Måndan är det KENT som gäller, jag, anna, anna och stina ska gå. Dagen tillbringar vi i sthlm med shopping, mat och lite vin kan jag tänka, mycket trevligt!
Hoppas på att hinna med en liten stadstur i uppsala innan vi åker hem på tisdagen också.

Men nu är det myskväll som gäller; mat, massa tända ljus och tv-soffan.

image1585
Ha en trevlig helg, skål!
bild: stureplan.se


Kommentarer
Postat av: stina

klas kommer också med, om han törs..
kram

2007-11-16 @ 19:16:29
Postat av: Lina

På Kent? Ja, det är klart han ska! Kul!

2007-11-16 @ 20:44:08
Postat av: Ani

Det ska bli riktigt skoj!

2007-11-16 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback