Två nya älsklingar i garderoben...

ÅÅÅåååå, vad lycklig jag är! Som jag har suktat efter dessa två underbara klänningar. Idag fick dom äntligen bli mina. Fick presentkort av Eo H och pengar av Farmor o Farfar så dyrt blev det inte heller;) bara superbra presenter:)

image1652image1653
Älskling nr 1, från Minimarket. Älskar det korsett liknande skärpet, såååå snygg!
image1654
Älskling nr 2, från Pimpinette. Helt underbar upptill, fint fall på kjolen och dolda fickor.

Blev en riktigt bra dag det här. Förutom dessa två så hitta jag en kappa på secondhand som jag tror kan bli fin, fin med lite justeringar. Tog en fika med Anna S också. Köpte med mig en god sallad från Saluhallen tills ikväll också, orkar inte laga så mycket mat när F är borta.

Hoppas ni haft en bra dag i det tråkiga regnet.
♥L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad snygga!

2007-11-28 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback