Fy och fräs vad snorigt....

Jag har dragit på mig världens förkylning under helgen, haft så ont i halsen att jag inte kunnat sova och snörvlig som attan är jag. Man blir så fint torr och röd under och på näsan då..
Så i Söndags morse proppade jag i mig ipren och åkte iväg till Hammarö och tävla, vilket var tur för det gick jättebra! Slutade 5/35 i 1m och 2/15 i 110, jättenöjd med tanke på min förkylning och att vi inte har tränat ngt.
Jättefint väder och supermysigt hade vi, jag, E, H och Nalle.
image1345

Imorrn ska jag äntligen hämta min symaskin som vart på lagning, har lite planer på vad jag ska sy, sen blir det ju inte alltid som man tänkt sig...;)

Nä, nu blir det lite tvätt å städ sen middag!
♥L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback