Glad!!

Är på superbra humör, vet inte riktigt varför...men allt känns bra just nu:) Förutom att F är bort då, men då känner jag hur käääär jag är och blir glad för det. Sen kommer han hem snart också;)

Har även fyndat idag, var en sväng på genis och hitta en supersnygg trench, svart med trekvartsärmar, hitta även en orange halsduk och ett smalt nitskärp.
På EGO provade jag världens snyggaste jeans från Nobody, aaahhhh såååå snygga!!! Eftersom jag å Anna skulle bli sponsrade med ett par var så var vi väldigt glada! Så snygga jeans har jag aldrig ägt!

image1445
Dagens outfit;
Tröja: Indiska
Kjol: Pimpinette
Halsduk: Secondhand (dagens ena fynd)
Väska: Secondhand (dior)


Jag är sämst på både ta bild och ställa in kameran rätt...:(

Nu ska jag laga vegetariskgryta och ikväll är det både Ugly Betty och Housewives:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken lyx att bli sponsrade med kläder!

Postat av: Lina

Marie, jag det är hur lyxigt som helst. Händer dock inte allt för ofta;)

2007-10-23 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback