Slut på en bra helg

Då var det söndag igen. En mycket lungn och skön sådan.  Igår var älskling bortbjuden på ölkväll så jag bjöd över Anna S och Lina. Vi snokade igenom varandras klädhögar och norpade åt oss vad vi ville ha. Lite vin och honungsmelon fick vi oxå i oss. Anna och jag fortsatte ner till stan för ett glas vin till och en biljard innan vi mötte upp med min  älskling på koriander. Riktigt trevligt. Dagen har spenderats i mysig och mycket mjuk outfit.
Nu blir det middag och mys med tända ljus i soffan och ladda för veckan.

Anna i stylein lacktights och jag och min älskling igår.
image1424image1425

Kommentarer
Postat av: Kristin

Skitsnygga lacktights...ni säljer inte möjligtvis såna som man kan beställa av er?? :)

2007-10-22 @ 19:47:54
Postat av: Anna

Kristin- vi har 2 st lacktightts kvar. Självklart går de att beställa av oss! Hör av dig bara.

2007-10-22 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback