ÅÅåååååå....

Vad mycket snyggt som kom idag, MbyM och en mycket efterlängtad Pimpinette kollektion och massa snyggt på secondhanden bl.a två underbara vinterkappor.
Visste inte riktigt vad jag ville ha mest så jag bestämde mig för att sova på saken... Men den lilla svarta kjolen å koftan från Pimpinette ligger bra till:)

Var ute å snurra med lilla ärtan också och kunde inte låta bli secondhand affären jag åkte förbi...hitta en svart skinnkjol som inte var så tokig, den fick det bli.

image1205
Hmm, ja man ser kjolen iaf... 100 pix också, helt överkommligt...;)

Nää, nu blir det en dusch å sen äntligen; Desperate Housewives!!!!!

♥L

Kommentarer
Postat av: lina

ursh, spegeln är putsad nu...;)

2007-09-18 @ 20:14:25
Postat av: Karin

Ååå vart kommer din t-shirt ifrån? Lovisa Burfitt?

2007-09-20 @ 16:53:09
Postat av: Lina

Karin; det är en egengjord t-shirt;)

2007-09-21 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback