Dosor och sånt...

Idag är det helt underbart väder ute, har vart ute i skogen och ridigt, jätteskönt. Snart ska jag och F iväg till Kilenegården och springa, på hemvägen blir det lite handling, tänkte göra tonfisksallad ikväll, mumsigt!

Hörde av Anna att Minimarkets vinterjackor bör vara i butiken på Fre, hoppas, hoppas att den passar mig!! Även min stortröja i cashmere skulle komma då:)
Men höst/vinter skorna har jag inte hittat ännu, tycker att utbuden är ganska så dåligt, tror jag kommer att hitta mina på secondhand, iaf ett par där och ett par nya.

image1273
image1274
Det här är skor i min smak, passar kanske inte till allt men till korta kjolen iaf och det är ett favvo plagg just nu.
♥L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback