Fredags fika och shopping!

Mysig dag idag, träffa Annorna för Fredagsfikan som vi börjar få ordning på nu igen efter ett uppehåll.... rådhuscafé blev det, sallad och sen kaffe och chocklad, dög bra! Sen strosa jag å Anna S runt och shoppade, det blev en underbar tröja från Rules by Mary (som kom till butik idag) halsduk och bastopp från Indiska, cykelkorg och sadelmuff från Clas Olsson, kändes som mycket mera men det var nog maten, öl/vinet och alla hockeybiljetter som gjorde att jag hade mycket att bära och att kortet åkte fram ett par ggr...;)

Nu ska jag laga tacospaj tills F kommer hem, tända massa ljus och ställa hans öl på kylning, sen blir det väl Idol och mys. Imorgon kommer E&H och vi ska på hockey och måla om i min hall, det ska bli kul!!!

image1285
image1286
Tröjan från Rules, kommer att användas mycket till korta svarta kjolen.
Och nya halsduken. Fina va!?
♥L

Kommentarer
Postat av: Ani

Sjukt härlig tröjan var! Halsduken var oxå super!! Jag shoppade den nya svarta!

2007-09-28 @ 19:28:39
Postat av: Lina

Åå, den var också skitfin, får bytlånas ngn gång;) Kul med hockeyn idag!!

2007-09-29 @ 09:36:22
Postat av: Åsna

Å jag va så nära å åka te er i helga men kanske nästa om jag icke ska provrida häst! Linus, jag har lika halsduk som du, fin ju. Puss å jag saknar er som Vargen. Puss te Eva å Hasse åsså, ni e likväl saknade i Ånihjärtat.

2007-10-01 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback