Fredags morgon utan kaffe

Gick upp lite tidigare för att kolla lite mail och ordrar som ska fixas till i sista stunden. Märkte dock att kaffet var slut så det blir till att pysa iväg lite tidigare så jag kan få min stora kopp kaffe på Sjöqvisten.
Räknar med leveranser idag som jag verkligen hoppas kommer, är ruskit sugen på endel från söta Pimpinette.
Ska se om jag kan smita med Lina och Anna S och fika i eftermiddag oxå, skulla vara trevligt.




Ska komma ihåg att köpa färg till håret oxå, brunt!
image1189

♥A

Kommentarer
Postat av: Donya

Hej Anna! Hoppas att allt är bra! Tack för senast och hoppas att kvällen fortsatte bra, vilket den verkar ha gjort ;)
Kanske kommer förbi en sväng senare idag. Tänkte bl.a lämna in mitt cv, kanske kan vara kul för dig att kika på och jag vill ju så gärna hjälpa till om det finns möjlighet! ÄLSKAR EGO, LILLAEGO :)
Ha en bra dag till både dig och Lina!

2007-09-14 @ 10:17:37
Postat av: Anna

Vi hade det jättetrevligt! Hoppas du är nöjd med väskan. Kom förbi någon dag vet jag. Ha det gott.

2007-09-14 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback