Glad, glad, Torsdag!

Gud vad skönt det är att gå upp extra tidigt. Har en ganska stressig dag framför mig så jag behövde lite extra tid.
Solen skiner och snart ska jag iväg till Ego och käka frukost med Anna S och göra hennes prov make. Springa lite ärenden på stan ska jag oxå. Funkar så bra nu när Linneá är i butiken några timmar om dagen. Ska fixa sminket, hämta smyckena från Cocoo och införskaffa andra saker till festen. I eftermiddag hoppas jag Kristin kommer förbi för smink och lite provningar.

Roligast: Stina kommer!!!
Tråkigast: Baby kanske måste åka till Lund redan i kväll...

Nu: Kaffe och väcka kärleken!

Ha en underbar dag!!
♥A

Kommentarer
Postat av: lillan

men om harald åker redan ikväll så kan du också sova hos mig:)

2007-09-06 @ 09:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback