ikväll smäller det...!

Ikväll klockan 18.00 börjar festen, ska bli riktigt kul, hoppas bara att allt flyter på som det ska...!
Har just fixat med lite lax och tonfiskrullar, tror att de blev bra;)

Nu ska jag in i duschen å sen fixa mig inför kvällen. Tror att det blir svart stylein klänning, mina nya mi lajki örhängen(supersnygga!!!) å gråa ben, väska å skor är inte bestämmt ännu... Håret blir nog i knut, finast till dom örhängena.

Nu ska vi har en dunder festkväll alla EGO människor!!! Välkomna!!

♥Lina

Kommentarer
Postat av: stina

Nu är jag ialla fall hemma igen..
Tusen tack ALLA för en jätte trevlig helg!!
Kram o Puss!

2007-09-09 @ 17:22:50
Postat av: Anna

Åh det var så trevligt att ha dig här!! Hoppas vi ses snart igen. PUSS!

2007-09-09 @ 18:12:02
Postat av: lina

Tack själv gumman!!!! Ses snart igen hoppas jag!
KRAM Å PUSS

2007-09-09 @ 20:02:32
Postat av: Anonym

Det var underbart roligt att du var med
krama mor och far
lär Maggan att skriva till mej
E och H

2007-09-09 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback