Lång dag

Började dagen med ett möte jag glömt, drack tusen koppar kaffe och hade en helt ok morgon. Intressantare blev det när MINIMARKETleveransen dök upp och jag fick prova/spegla mig i deras underbara jacka! Är lite sugen på den men väntar tills Camilla Norrback jackorna dyker upp nästa vecka. Kom oxå massor av underbara smycken. Favoriten är ett armband med svarta stora stenar. Bilder imorgon. Efter stängning gick vi (jag, Lina och Anna S) ett varv på stan för att tillslut slå oss ner på Pitchers och kika på färjestads första match för sesongen. Var så sjukt trött att vi gick efter 2a perioden då det stog 1-1. Såg ganska lovande ut! Nu blir det ett bad och sen kura mysa med min älskling.

Trevlig kväll!
♥A

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hmm, du måste ha varit trött, det stod 1-2 till färjestad efter två perioder. Längtar redan till nästa gång...

2007-09-28 @ 18:29:22
Postat av: Anna

Ah,!!just de:)

2007-09-28 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback